شعر در مورد گمشده

شعر در مورد گمشده ,شعر در مورد نیمه گمشده,شعر در مورد عشق گمشده,شعر در مورد نیمه گمشده,شعر درباره گمشده,شعری در مورد عشق گمشده,شعری درمورد گمشده,شعر درباره نیمه گمشده,شعری در باره نیمه گمشده,شعری درمورد نیمه گمشده,شعر درمورد نیمه ی گمشده,شعر درباره عشق گمشده,شعر درباره ی نیمه گمشده,شعرهای کودکانه در مورد گمشده

شعر در مورد گمشده

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد گمشده برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

اگر اسکندر

سربازانش را از تاریخ بیرون بیاورد

و خون های ریخته

به رگ های صاحبانشان برگردند

من هم دست و پای گمشده ام را پیدا می کنم

برای بغل کردنت!

شعر در مورد گمشده

تو عمر گمشده من به بوسه باز آور

که بخت گمشده من زمانه باز آورد

هزار کوه و بیابان برید خاقانی

سلامتش به سلامت به خانه باز آورد

شعر در مورد نیمه گمشده

ای گمشده آهوی ختائی

هم ز آبخور ختات جویم

صیاد قضا نهاد دامت

از دامگه قضات جویم

شعر در مورد عشق گمشده

بس بود از دو عالم این ملکم

که تو آنی که من گدای توام

از وجود فرید سیر شدم

گمشده در عدم برای توام

شعر در مورد نیمه گمشده

ای گمشده دل کجات جویم

در دام که مبتلات جویم

دیروز چو آفتاب بودی

امروز چو کیمیات جویم

شعر درباره گمشده

بر گوش دلم ز غیب آواز رسان

مرغ دل خسته را به پرواز رسان

یا رب که به دوستی مردان رهت

این گمشده مرا به من باز رسان

شعری در مورد عشق گمشده

بس که دل گمشده جویم به خاک

قامت من بین که چگونه دو توست

ترک جهان بینیم با وصل یار

کار جهان بین که چهار آرزوست

شعری درمورد گمشده

ما را دلیست گمشده در چین زلف تو

اکنون که حال با تو بگفتیم، بازیاب

باریک تر ز موی سؤالیست در دلم شیرین

تر از لب تو نگوید کسی جواب

شعر درباره نیمه گمشده

آن که جز کعبه مقامش نبد از یاد لبت

بر در میکده دیدم که مقیم افتادست

حافظ گمشده را با غمت ای یار عزیز

اتحادیست که در عهد قدیم افتادست

شعری در باره نیمه گمشده

جگرم خشک شد از بس سخن تر زادن

سخن تر چکنم؟ زر ترم بایستی

بس کنی ای همت خاقانی ازین عشق مگوی

کز دل گمشده باری خبرم بایستی

شعری درمورد نیمه گمشده

روی اقبال بسوی من مسکین کردند

شادی گمشده را با من غمگین دادند

بسها پرتوی از نور قمر بخشیدند

بگیا نکهت انفاس ریاحین دادند

شعر درمورد نیمه ی گمشده

در نامه اگر شرح دهم قصه شوقت

کلکم دو زبانی کند و نامه دو روئی

در خاک سر کوی تو گمشد دل خواجو

فریاد گر آن گمشده را باز نجوئی

شعر درباره عشق گمشده

هزار نامه عنقا ز کوه قاف رسید

نشد ز گمشده ما خبر شود پیدا

مشو به مهر خموشی ز بی زبانان

امن که برق تیغ ز ابر سپر شود پیدا

شعر درباره ی نیمه گمشده

چندین هزار گمشده را رهنما شده است

دلهای شب به کعبه مقصد درای ما

آسوده تر ز دیده قربانیان بود

از ترک آرزو دل بی مدعای ما

شعرهای کودکانه در مورد گمشده

ز داغ گمشده فرزند جانگداز ترست

ز فوت وقت به دل داغ حسرتی که مراست

مرا به عالم بالا دلیل خواهد شد

ازین جهان فرومایه، وحشتی که مراست

شعر در مورد گمشده

بیشتر بخوانید :

گلچین زیباترین شعر در مورد لیله الرغائب

گلچین زیباترین شعر در مورد ذهن

گلچین زیباترین شعر در مورد ضحاک

گلچین زیباترین شعر در مورد ژن

گلچین زیباترین شعر در مورد ضمیر ناخودآگاه