تاثیر مصرف و خاصیت آلو زرد در بارداری و برای دیابتی ها

تاثیر مصرف و خاصیت آلو زرد در بارداری و برای دیابتی ها در سایت جسارت

خاصیت آلو زرد ,خواص الو زرد خشک,آلو زرد,الو زرد ودیابت,آلو زرد در بارداری,آلو زرد در خواب,آلو زرد خشک شده,آلو زرد و دیابت بارداری,آلو زرد خشک در بارداری,آلو زرد خشکه,آلو زرد خشک فروش,آلو زرد خشک,آلو زرد خشک شد,خواص آلو زرد خشک شده,آلو زرد به انگلیسی چه می شود

تاثیر مصرف و خاصیت آلو زرد در بارداری و برای دیابتی ها

 خاصیت آلو زرد , خواص الو زرد خشک , آلو زرد , الو زرد ودیابت

در این مطلب از سایت جسارت به تاثیر مصرف و خاصیت آلو زرد در بارداری و برای دیابتی ها می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

آلوزرد حاوی ویتامین های آ- ب – ب۲- ب ۶ پ پ – ث و عناصری مثل کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن فلوئور و گوگرد میباشد. مصرف آلو با جلوگیری از افزایش فشارخون، کنترل قندخون و پیش‌گیری از بروز بیماری‌های قلبی- عروقی، سرطان، بیماری‌های گوارشی و کاهش چربی مورد استفاده در شیرینی‌پزی نقش بسزایی در سلامت انسان دارد. نام علمی آنPRUNSSALICINA , PRUNUS DOMESTICA و نام متداول آن آلو است. این گیاه بومی اروپا و آسیا محسوب می‌شود و اولین بار در قرن ۱۹، گونه‌‌های متفاوت آن توسط مهاجرین از آسیا و اروپا به آمریکای شمالی برده شد. براساس شواهد موجود، در زمان باستان مردم آسیای میانه آلو را خشک کرده و مصرف می‌کردند. آلو اکثراً به‌صورت تازه مصرف می‌شود؛ اما می‌توان آن را به کیک‌ها، سالادها و غذاها اضافه کرد یا به‌صورت کمپوت و مربا مصرف کرد. نوع خشک این میوه، در جای خشک و خنک یا در یخچال به‌ مدت ۶ ماه قابل نگهداری است.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.