زمخت

زمخت

زمخت

زمخت

 

مرکز خرید زورلو، مجتمعی گران و مجلل در شهری نیمه آسیایی

برای مسافرت به گوشه و کنار جهان می توان اهداف مختلفی را مشخص کرد. عده ای در دنیا دوست دارند تا در اولین فرصت فراغت خود سری به نقاط تاریخی و باستانی جهان بزنند و از میراث برجای مانده بر روی این کره خاکی بازدید بعمل آوردند. گروهی دیگر تمایل به حضور در اقلیم های طبیعی نظیر جنگل ها و سواحل مشهور جهانی دارند و گروهی دیگر نیز تنها دلشان می خواهند یک جای عجیب و غریب را بر روی نقشه جغرافیایی پیدا کنند و به سوی آن حرکت و به قولی ماجراجویی تازه را برای خود ایجاد کنند و اما دسته دیگری را نیز می توان بین تمامی گردشگران و توریست های مختلف جهانی پیدا نمود که تنها برای ارضای حس خرید و گشت و گذار در میان بازارها و مراکز خرید معتبر موجود در اقصی نقاط دنیا، سفر خود را ترتیب می دهند که این مطلب اختصاص به این نوع از گردشگران و دوستان گرامی خواهد داشت! مرکز خرید زورلو استانبول نام یکی از همین مقاصد بزرگ تجاری و خرید ساخته شده با معماری کاملا منحصر به فرد و چشم نواز در مهمترین شهر ترکیه یعنی استانبول است که می توان با حضور در آن و کمی گشت و گذار در 5 طبقه طراحی شده برای این مرکز خرید فوق العاده گران و سوپر لوکس، با تعدادی از بهترین محصولات و برندهای روز جهان مواجه شد. پس، اگر شما نیز همچون ما علاقمند به آشنایی بیشتر با زورلو سنتر استانبول هستید، پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

مرکز خرید زورلو استانبول

کمی در خصوص مرکز خرید زورلو سنتر

همانطور که گفتیم، مرکز خرید زورلو استانبول یکی از بهترین اماکن تجاری شهر استانبول بوده که از مساحتی بالغ بر 105 هزار مترمربع برخوردار است و در آن نزدیک به 205 غرفه و فروشگاه مختلف ایجاد شد. این مرکز خرید فوق العاده که در حوالی میدان تقسیم قرار گرفته، دارای 5 طبقه هست که به ترتیب عبارتند از: طبقه 3- برای پارکینگ مجموعه، طبقه 2- مخصوص متروی شهری، طبقه 1- مختص به بسفر و طبقه همکف که به آن طبقه میدان نیز گفته می شود. بد نیست بدانید بسیاری از برندهای مطرح دنیا برای نخستین بار شعب و فروشگاه های نمایندگی خود را بصورت کاملا انحصاری در زورلو سنتر استانبول ایجاد و افتتاح نموده اند؛ همچون برند نام آشنا و محبوب اپل که اولین نمایندگی خود در کل کشور ترکیه را به شکل و شمایل یک فروشگاه مکعبی بنا نهاد. البته شهرت و محبوبیت بالای این مرکز خرید کاملا گران قیمت تنها به خاطر وجود تکه ای از برندهای مطرح جهانی در آن نیست و می توان از جمله شاخص های دیگری که در راستای شناخته شده تر کردن این مجموعه تاثیرگذار بوده، به رستوران های بسیار باکیفیت، کافی شاپ های سوپر لوکس، هتل اقامتی 5 ستاره و مجموعه های تفریحی موجود در آن نظیر شهربازی، کلوب های ورزشی، سینما و همچنین فضایی مخصوص جهت برپایی بزرگترین نمایشگاه هنری در شهر استانبول که اغلب با برگزاری کنسرت های مختلفی نیز همراه است، اشاره نمود. در خصوص هزینه های موجود در مرکز خرید زورلو استانبول نیز باید بگوییم، وارد شدن به این مرکز خرید یعنی چشم پوشی بر روی صرفه جویی و ولخرجی های بسیار گزاف و خارج از حد تصور برای حاضران و بازدیدکنندگان این مجمتع تجاری منحصر به فرد! توجه داشته باشید که اگر به دنبال کاهش هزینه های خود در سفر هستید، حتما از رفتن به زورلو سنتر استانبول اجتناب کنید، چرا که حتی خریدن یک لباس ساده و یا یک شی نه چندان جذاب هم می تواند برای شما بسیار پر هزینه باشد، اما اگر از جمله گردشگران و مسافرانی هستید که به لحاظ مالی هیچگونه مشکلی برای خرج کردن در طول سفر ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به مرکز خرید زورلو استانبول بزنید و از نزدیک با دنیایی رنگارنگ و کیفیت غیر قابل انکار بهترین برندهای دنیا در زمینه های مختلف مد و پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات آشنا شوید.

مرکز خرید زورلو استانبول 2

معماری زورلو سنتر

به جرات می توان گفت گردشگران می توانند حتی در صورت عدم خرید خود از زورلو سنتر استانبول واقعا باشکوه و مجلل در مساحت داخلی آن به گشت و گذاری کوتاه بپردازند و از آن به عنوان یکی از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری موجود در سفر چند روزه خود یاد کنند. مجتمع تجاری، اداری و مسکونی زورلو سنتر توسط معماران حرفه ای همچون تابانلیوگلو و امره آرولات در سال 2013 میلادی ساخته شده و از همان ابتدا زمزمه هایی مبنی بر یگانه بودن نوع معماری و سبک ساختاری مرکز خرید زورلو استانبول به گوش می رسید تا اینکه بالاخره مردم بومی و غیر بومی این نقطه از جهان همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه این مکان، به عینه شاهد برگی دیگر از هنر ساخت و ساز جهانی بودند! مجتمعی که ما بارها تا به این قسمت مطلب از آن به عنوان زورلو سنتر استانبول یاد کرده ایم، در حقیقت یک شهرک کوچک اما بسیار باکلاس و فول امکانات بحساب می آید که از 5 ساختمان چهار طبقه ای برخوردار شده و هر کدام از ساختمان های ایجاد شده در آن نیز مربوط به یکی از بخش های اداری، مسکونی و همچنین تجاری هستند. البته که تمام این بخش ها با یکدیگر در ارتباط هستند و نهایتا در میدان عمومی زورلو سنتر به همدیگر پیوند زده شده اند. نوع سبک و سیاقی که مهندسان برای ساخت مرکز خرید زورلو استانبول در نظر گرفتند، واقعا به نوبه خود هم در کل کشور ترکیه بی همتاست و هم به ندرت می توان سازه ای را مشابه آن در جای دیگری از این کره خاکی پیدا نمود. شکل و شمایل ظاهری این مرکز خرید مشهور و محبوب در اروپا همچون بازی با خطوط هندی متعدد بوده و گویی که در هر لحظه آسمان ترکیه را بارها و بارها اسیر فاکتورهای زیبایی و جذابیت های بصری خود کرده است. نکته دیگری که می توان در خصوص طراحی و معماری منحصر به فرد و مجذوب کننده زورلو سنتر استانبول به آن بپردازیم، این است که گروه طراحان فضای داخلی این مجموعه برای تزئین و دیزاین هرچه بهتر، از چیزی بالغ بر 200 گونه مختلف گیاهی و همچنین 68 گونه متفاوت درختی استفاده کرده که در مجموع چیزی نزدیک به 20 میلیون دلار برای این منظور خرج شده که البته ناگفته نماند هزینه کردن این میزان بودجه جهت ایجاد یک فضای صمیمی و دلربا در مرکز خرید زورلو استانبول بسیار موفق آمیز بوده و خیلی زود با راهکارهای اقتصادی مناسب این مبلغ به جیب سرمایه گذاران این مجتمع تجاری، اداری و مسکونی بازگشته است.

طراحی و معماری منحصر به فرد زورلو سنتر

هتل رافلز - Raffles Hotel

علاقمندان به اقامت در هتل های فول آپشن و تمام عیار جهان بد نیست، بدانند که هتل رافلز یکی از همین مکان های اقامتی بسیار شایسته در ابعاد بسیار وسیع بین المللی هست. این هتل دارای 5 ستاره طلایی بر بلندای تمام افتخارات خود بوده و در سال 2017 میلادی نیز از آن به عنوان یکی از بهترین هتل های کل دنیا یاد شده است. هتل رافلز درست جنب مرکز خرید زورلو استانبول واقع شده و می توان از تک تک طبقات آن به یک چشم اندازی شگرف و دوست داشنتی از شهر پر تب و تاب استانبول دست پیدا کرد. گردشگران و مسافران شهر استانبول توجه داشته باشند که هزینه هر شب اقامت در این مکان پنج ستاره چیزی بین 270 تا 430 دلار هست که از این حیث قطعا نمی تواند اقامتگاهی مناسب برای طیف گسترده ای از گردشگران و توریست های عزیز سفر کرده به شهر استانبول به حساب آید.

هتل رافلز - Raffles Hotel

معرفی تعدادی از برندهای فعال در زورلو سنتر

همانطور که عنوان کردیم، بخش تجاری مرکز خرید زورلو استانبول متشکل است از 205 غرفه و فروشگاه کاملا معتبر از برندهای مطرح جهانی در زمینه های مختلف کاری همچون پوشاک و لوازم کودک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مد و لباس، لوازم الکترونیکی و دیجیتال، جواهرات و ساعت که در این بخش از مطلب قصد معرفی تعدادی از آن را برایتان کرده ایم.مرکز خرید زورلو استانبول 3

پوشاک و لوازم کودک

برای تهیه پوشاک و لوازم مورد نیاز کودکان بهتر است سری به طبقه 2- در مرکز خرید زورلو استانبول بزنید و از نزدیک با تعدادی از بهترین فروشگاه های فعال در این زمینه مواجه شوید که عبارتند از: جاکادی (Jacadi)، بربری چیلدرن (Burberry Children)، جوکر تویز (Jocer Toys)، اوشکوش، تارتین ات چاکلیت (Tartine Et Chocolat)، جوکر (Jocer)، ایمجیناریوم (Imaginarium)، مادر کر (MotherCare) و نانان (Nanan).

مرکز خرید زورلو استانبول 4

کیف و کفش

برای خرید بهترین کیف و کفش های تولید شده در جهان آن هم از بهترین برندهای مطرح دنیا می توان سری به طبقات همکف و 1- زورلو سنتر استانبول بزنید و از نزدیک با فروشگاه هایی همچون مسافر (Mosafer)، آلدو (Aldo)، وانپن (Kwanpen)، دیوارس (Divarese)، آیگنر (Aigner)، هوتیک (Hotic)، واریو (Vario)، موکاسینی (Mocassini) و سوپر استپ (SuperStep) که در طبقه 2- واقع شده، مواجه شوید.

مرکز خرید زورلو استانبول 5

لوازم خانگی

در مرکز خرید زورلو استانبول نزدیک به 14 فروشگاه فعال در زمینه خرید و فروش لوازم و سایر منسوجات مورد نیاز خانگی به چشم می خورند که عمدتا می توان در طبقات اول و یا همکف به این دسته از فروشگاه های لوازم خانگی دست پیدا نمایید. تعدادی از بهترین این فروشگاه ها عبارتند از: دوکسیانا (Duxiana)، پنلوپه (Penelope)، چاکرا (Chakra)، اینساید (Inside) و انگلیش هوم (English Home).

 

  • هوتن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی