زمخت

زمخت

زمخت

زمخت

تورم و درد گوشواره

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ق.ظ

تورم و درد گوشواره

التهاب غضروف گوش یک بیماری است که در آن غضروف گوش ملتهب شده و باعث ایجاد تورم، قرمزی و درد در گوش خارجی می شود. غضروف در گوش بیرونی یک حالت بهار است و کشش آن نوعی از خواص الاستیک را فراهم می کند. اگر چه سخت است که بگوییم که استخوان، این مواد سخت می تواند ظاهر گوش را تشکیل دهد. با این حال، بر خلاف سایر بافت های بدن مانند پوست و عضله، جریان خون به غضروف کم است. بنابراین زمانی که عضلات در بدن آسیب دیده اند، آنها نیاز به زمان بیشتری برای بهبودی نسبت به بقیه بدن دارند. Perichondrium نام یک بافت نرم که زیر گوش است و خون را به غضروف گوش می دهد. این بافت را از بین ببرید. غضروف کاهش می یابد و در حال مرگ است.
علت کانال گوش چیست؟

درد گوش یا درد گوش یک عارضه رایج است. این درد در کودکان شایع تر است. علل زیادی برای آسیب شنوایی وجود دارد، اما شایع ترین علت آن گوش گوش است. عفونت های گوش اغلب بدون نیاز به درمان خاص به خودی خود حل می شوند. با این حال، اگر گوش پس از 5 روز بهبود نیافته یا علائم شدیدتری همراه با آن باشد، باید به متخصص ENT بروید.
درد کانال گوش چیست؟

التهاب غضروف در گوش ممکن است به دلایل مختلف رخ دهد. اینها عبارتند از: پر سر و صدای گوش: یک سوراخ در بالای سومین گوش، باعث افزایش حساسیت به عفونت های Pseudomonas aeruginosa یا Staphylococcus aureus می شود. در غیاب درمان، این عفونت ها تبدیل به آبسه می شوند و می توانند شکل غضروف را تغییر دهند یا حتی از بین ببرند. گوش: خراشیدگی و یا شکستگی پوست پوست، پس از آلودگی، باعث التهاب عضلانی می شود. آسیب گوش: گوش اگر خون بین غضروف و بافت نرم در perichondrium تجمع یابد، می تواند موجب التهاب گوش شود. آلودگی یک علت شایع انزال گل کلم است. عوارض جراحی: التهاب می تواند منجر به جراحی شود، مانند جراحی آکنه و بازسازی، و یا اقداماتی که برای حذف ضایعات گوش میانی انجام می شود. Polychondritis: یک بیماری نادر است که در آن غضروف در مناطق مختلف بدن، به ویژه گوش ها، بینی و راه هوایی ریه ها، ملتهب می شود. این بیماری بیشتر در افراد بین 50 تا 60 ساله اتفاق می افتد، اما علت ناشناخته است. تشخیص با بیوپسی انجام می شود.
لارو گوش در سمت راست است

رنگ گوش شما می تواند نشانه ای از بسیاری از مشکلات سلامتی باشد. همانطور که قبلا اشاره شد، گوش های قرمز نشان دهنده مشکلات کلیوی است. قرمز تیره ممکن است نشان دهنده از دست دادن حافظه، سردرد مداوم یا مشکلات مغزی باشد.

  • هوتن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی