زمخت

زمخت

زمخت

زمخت

قرص های تخریبی چیست؟

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۲۶ ق.ظ

در این مقاله، ما خواهان صحبت در مورد قرص های اکستازی است. امیدواریم این توجه شما را به عزیزانتان جلب کند. کلسترول (یا سوم و چهارم methylenedioxidamate): MDMA داروهای گروه آمفتامین و فنتیلامین است. امیایاما توسط عموم مردم به نام Ecstasy (EX یا XTC) شناخته می شود. MDMA باعث آزاد شدن سروتونین، دوپامین و نورآدرنالین در سیناپس ها می شود و جذب آنها را مهار می کند. قرص ایکس خوشحال است و احساسات صمیمی با دیگران را ایجاد می کند و اضطراب را کاهش می دهد. سازنده این قرص، الکساندر شولن آمریکایی بود که در سال 1976 برای درمان برخی از اختلالات روانپزشکی آن را توسعه داد. او در سن 2 سالگی در سن 88 سالگی درگذشت.

قرص های تخریبی چیست؟

نام علمی اکستازی متیل دیودوزی متامفتامین یا MDMA است که یک ترکیب روان درمانی با ساختار شیمیایی مشابه آمفتامین و تومور است و به صورت مصنوعی تولید می شود. شناخته شده است که در میان جوانان و نوجوانان با نام هایی مانند X، Ecstasy، Ecstasy، XTC، Adam و قرص های شادی شناخته شده است. X قرص هایی با شکل X ترکیبات جدید نیستند؟ برای اولین بار در سال 1912، یک شرکت دارویی آلمان، بهمن مرکل، این ماده را برای ایجاد ترکیبات برای کنترل و مهار اشتها در افراد چاق ایجاد کرد. اما به علت عوارض آن، تا پایان سالهای 1970 به بعد تعطیل شد و استفاده از آن به تعویق افتاد. در این زمان، روانپزشکان و روانپزشکان MDMA را به عنوان یک دارو مناسب برای درمان اختلالات روانی و عاطفی معرفی کردند که از استفاده آنها ممنوع شد. این محصول از انبار کارخانجات در دهه 1980 گرفته شده و توسط متقاضیان خیابانی مورد استفاده قرار گرفته است. در سال 1985، دولت ایالات متحده استفاده از این ترکیب را ممنوع کرد و مطالعات روی حیوانات آزمایشگاهی در سال 1986 نشان داد که اثرات مخرب قرصهای X شکل بر سیستم عصبی اثر می گذارد. اما این ماده هنوز در زندگی شبانه به عنوان نوع جدیدی از دارو استفاده شده است. X خالص، پودر سفید است که از کریستال های خوب تشکیل شده است. پودر بوی رطوبت دارد. در حضور ناخالصی ها، X نیز در قرمز و قهوه ای دیده می شود.
شکل قرصهای اکستازی

اکستازی در قالب قرصهای خوراکی، آدامس، کپسول و عسل است. امروزه می توان این قرص ها را در آزمایشگاه های غیر قانونی و ستون های داخلی ایجاد کرد. با این حال، با توجه به ترکیبی از مواد اضافی غیر استاندارد، مصرف آن اثرات شدیدتری خواهد داشت. در میان مصرف کنندگان مواد مخدر در گروه مصرف کننده اکستاسی و گروه های آمفتامین و اکستازی، آنها بیشتر از گروه های دیگر علاقه مند به موسیقی هستند. همچنین میزان بروز بازدیدهای خانه در این دو گروه بالا است.
تاریخچه قرصهای اکستازی

قرصهای اکستازی برای اولین بار در آلمان در سال 1914 توسط شرکت Merck Pharmaceutical در آلمان ساخته شد و به عنوان داروهای ضد اشتها و لاغری شناخته شد اما در آن زمان به بازار وارد نشد و استفاده از آن تا اواخر دهه 1970 به تعویق افتاد. در طی این مدت، اکستاسی به عنوان یک درمان برای اختلالات روانی و عاطفی توسط پزشکان و روانپزشکان معرفی شد و در سال 1980 برای متقاضیان در دسترس بود. به طور خاص، این دارو برای استفاده از سربازان آلمانی در جنگ جهانی اول استفاده شد که بعدها به عنوان ویرانگر شناخته شد اثرات و بسیاری از خطرات روانی. در طول این مدت تلفات و تلفات زیادی بود. این معروف است که می گوید "سربازان آلمانی دوباره فدا شده اند. هنگامی که آنها را مجبور کردند سلاح خود را برای تسخیر جهان ببرند و زمانی که مجبور شدند مواد مخدر را برای درمان زخم های روانشناختی جنگ مورد استفاده قرار دهند، می توانستند ترس از شب را فراموش کنند جنگ و فریادهای اعتصاب زخمی شده و در مقابل چنین هیجانی به نظر می رسد هرگز در جنگ و خونریزی دخیل نبوده است ». با این حال، پس از کشف اثرات استفاده از قرص های اکستازی، تولید و توزیع و مصرف غیر قانونی اعلام کرد. در سال 1985، دولت ایالات متحده استفاده از این مواد را ممنوع کرد و در سال 1986 مطالعات انجام شده روی حیوانات آزمایشگاهی اثرات فراوانی بر سیستم عصبی نشان داد. در سال های اخیر، مصرف آن در ایالات متحده به حزب شب سنتی ریاست جمهوری و در کشور ما افزایش یافته است. در یک پدیده مشابه، ردیابی مصرف خود را افزایش داده است.

  • هوتن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی